Lengvai suprantama kalba

KAUNO JONO JABLONSKIO GIMNAZIJA
Kviečiame susipažinti su
Kauno Jono Jablonskio gimnazija

Kauno Jono Jablonskio gimnazija yra mokykla.
Toliau Kauno Jono Jablonskio gimnaziją vadinsime Gimnazija.

Ką mokiniai veikia Gimnazijoje?
Gimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- biologijos,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, konkursuose.
Gimnazijoje mokiniai mokosi:
- 9 klasėje
- 10 klasėje
- 11 klasėje
- 12 klasėje

Koks yra Gimnazijos darbo laikas?
Gimnazija dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Gimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 16.30 valandos.

Kuo Gimnazija gali Jums padėti?
Kai Jūsų vaikas (globotinis, rūpintinis) nori mokytis šioje Gimnazijoje.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Gimnaziją galite sužinoti internete.
Gimnazijos interneto svetainės adresas yra
Galite paskambinti telefonu.
Gimnazijos telefono numeris yra
0 37 20 23 37
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
jablonskiog@jablonskis.kaunas.lm.lt

Kokią informaciją rasite Gimnazijos interneto svetainėje?
Informacija Gimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius.
Interneto svetainėje yra skyrius „Struktūra ir kontaktinė informacija“.
Skyriuje „Struktūra ir kontaktinė informacija“ parašyta informacija apie Gimnazijos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra Gimnazijos adresas?
Gimnazijos adresas yra
- Aušros g. 3, 44173, Kaunas.
Autoriai
- Tekstą parengė: Neringa Baltrušaitienė.
- Tekstą vertino: Lina Šapkauskienė.
- Teksto vertinimą koordinavo: Danguolė Miškinienė.
Iliustracijų šaltiniai:
________________________________
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos. Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
Paskutinį kartą atnaujinta 2026-04-01


