Turiningos atostogos

2015-12-02

Rudens atostogas dešimtokai praleido keliaudami. Kelionėje moksleiviai pamatė daug gražių, įžymių vietų. Pirma stotelė pakeliui į Londoną  buvo Vokietijos senovinis miestas Magdeburgas, įsikūręs prie Elbės upės. Pasivaikščiojome po gražų senamiestį, apžiūrėjome vieną pagrindinių Vokietijos bažnyčių  – Šv. Mauricijaus ir Šv. Kotrynos katedrą. Buvo įdomu pamatyti architekto F. Hundertwasserio “Žaliąją Citadelę”, pastatą, kuris išsiskiria nestandartiniais architektūriniais sprendimais ir jį puošiančia augmenijos gausa.

Londone  praleidome tris nuostabias dienas. Pamatėme ką tik buvo įmanoma pamatyti per tokį trumpą laikotarpį. Apsilankėme karališkoje Vindzoro pilyje, vienoje iš karalienės rezidencijų, Tauerio tvirtovėje, Vesminsterio Abatijoje – Anglijos karalių karūnavimo ir laidotuvių vietoje, žymių Anglijos žmonių ir poetų panteone. Buvo smagu vaikštinėti Londono gatvėmis, St. Džeimso parke, grožėtis D.Britanijos karalienės rezidencija – Bekingemo rūmais, Trafalgaro aikšte. Aplankėme Madam Tiuso muziejų, Alberto ir Vitorijos muziejų, Pikadilio aikštę ir niekada nemiegančią Lesterio aikštę.

Buvo malonu girdėti tikrą anglų kalbą muziejuose ir gatvėse – tai buvo gera anglų kalbos pamoka. Nor sir buvo labai smagu, teko Londoną palikti ir keliauti atgal.

Pakeliui į  Lietuvą sustojome Belgijos gražiame mieste – Briugėje.  Aplankėme XIII amžiaus gotikinę katedrą, grožėjomės  miesto rotuše ir varpine su 366 laipteliais, mažomis krautuvėlėmis su įvairiais rankdarbiais ir šokolado gaminiais. Miesto širdyje – centrinėje aikšteje ragavome karštų vaflių su šokoladu ar braškėmis.

Kelionės įspūdžių nepamiršime ir svajojame apie kitas keliones.